Flitiga Lisa

Blomstershopping

Japp ALLTID glad! Hela shoppingturen så att mamman kan ta det lugnt och komma ihåg allt, absolut inte glömma hälften och få åka till stan en gång till... På egen hand för att inte glömma hälften igen!

Svinigt nöjd med resultatet iaf :0)

Sikken tur att man kan hitta sånahär underbara ting hemma på tomten... Den bara längtade efter att få komma fram ur bunkern!

Fixarhörna på G

Lälling och nattning med pappan :D

I övrigt fick vi besök av Tony kring lunch och Sukke på kvällen. Däremellan åkte jag och mamma med Izac till veterinären för vaccination men fick åka därifrån utan för man skulle visst helst inte göra det vare sig när hunden går på kortison, har en pågående inflammation eller stundande operation... Kanske speciellt inte om man uppfyller alla tre... Hmm jaja köpte med oss hundmat hem iaf...

Trots att det varit fullt upp och massa folk så har jag ändå lyckats ha tid att sakna mormor och morfars sällskap. Väldans väldans tur att inte mamma också åkte hem!

God natt på er ❤️



Kommentarer
Postat av: Cicci

Låt min mamma komma hem nu!

Svar: Aldrig! :P
Sara Isarve

2014-05-28 @ 22:35:13
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Gmormor

Vad fint du gör man blir glad av så mycket blommor jag tror att Lotta trivs i Oskarshamn det är tur för oss att hon har tre underbara barnbarn här som hon älskar oxå annars fick väl hämta hem henne 😉😊

Svar: Haha ja fast för mig får ni hellre flytta ner hela bunten 😉

Underbart att bona om hemmet med blommor och gardiner, man känner sig mer och mer hemma även om jag känt mig hemma från första stund.
😘❤️
Sara Isarve

2014-05-29 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild