Efterlängtat besök














Nu har jag äntligen tömt mobilen så jag utan problem kan ta massor med nya bilder :D 

Som ni ser så har tigermormor, tigergammelmormor och tigergammelmorfar kommit hit nu och än så länge har vi fått njuta av (alt beklaga oss över) sommarvärme. Idag hängde vi borta i stugan ett slag, åt supergod lunch på underbara Marsöfiskaren där Wilma sprang på en kompis från babysimmet... Eller ja hon kom stapplandes fram till Wilma ett par gånger och kollade vad hon åt för något spännande. Izac grävde ett svalkande hål i gräsmattan, Abbe gnällde och Wilma grät när jag lämnade bordet för att säga åt grisarna att lägga sig igen... Ja lunchen var ju isf grymt god... Och så hade vi ju tur med vädret också! ;0)

Mamma och jag köpte rullgardiner till lek/gästrummet som morfar och David meckade upp medan vi andra busade med Wilma. Sukke kom förbi en liten sväng och Wilma gick malligt iväg med henne direkt för att jävlas med tigermormrarna som satt övergivna på vardagsrumsgolvet.

Man får allt förtjäna ett förtroende av damen men det är skönt att det går så mycket bättre nu. 

Imorgon har jag ingen aning om vad vi ska göra men oavsett vad så ska jag njuta av sällskapet!
God natt ❤️

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ni kommer att ha en toppen tid ett par dagar framöver! Grymt avundsjuk:)

Svar: Du är varmt välkommen du också! :0)
Sara Isarve

2014-05-25 @ 08:43:27
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild