Ty jag är en napp

En helvetesnatt genomleds på jobbet... Var visst betydligt sämre än vad jag trodde när jag åkte. Frös, hade ont överallt och trodde att halsen skulle rivas sönder inifrån. Efter åtta vansinnigt långa timmar kom avlösning och en promenad till bilen utan dess like. Seriöst funderade jag hela vägen på om jag inte skulle rulla ner i diket och självdö istället. Men hem kom jag tillslut tack vare kollegan som fick köra i mitt ställe och väl hemma möts jag av en sjuk tigerbebis och aptrött pappa. Tur att han än så länge är frisk och kan ta hundarna och fixa lite till magarna. Själv är utnämnd till förste snuttis  och ska jag vara helt ärligt så är det väl precis vad jag orkar vara...

Och på tal om att orka så gör det ont att skriva...

Hoppas ni har en bättre onsdag än vad vi har ❤️


Kommentarer
Postat av: Gmormor

Krya på dej gumman💕puss o kram från mormor o morfar💖💖💖

Svar: Tack ❤️ puss och kram på er 😘😘😘
Sara Isarve

2014-03-12 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild