Plask plask




Fullt ös som vanligt! Extra mycket jobb tack vare Greenpeace intrång på okg som ni säkert läst om i tidningen. Idag blev det iaf babysim igen :0) både jag och David hade tid idag och vi tog nya dykfoton som kommer upp här sen när vi fått dem. Så himla kul att se henne i bassängen! Skitglad fastän hon var trött redan när vi började.

Tog 10 månaders foto på henne här om dagen också men de har jag inte ens hunnit ladda över till datorn... Men det gör jag förhoppningsvis imorgon.

Börjar dra ihop till flytten nu så det är nog dags att inse det och börja ta tag i allt... Vet ju knappt vad som ska tas tag i!?! Får iaf bli på måndag när allt öppnar och jag går över på nattpass.

Trevlig helg på er ❤️

Kommentarer
Postat av: Glorior

Är hon på upptäckts färd det lilla livet det ska bli roligt om vi kunde bada här på Medely nån gång. 💕🏊

Svar: Ja det måste vi göra, där lever hon ut till fullo :0)
Sara Isarve

2014-03-08 @ 22:42:19
Postat av: Gmormor

Var kom glorior ifrån jag vet att jag är usel på att stava men det där går över mitt förstånd 💖💖💖

Svar: Hihi 💞
Sara Isarve

2014-03-09 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild