Kalas

Leo fyllde igår två år så idag var det kalas med både trevligt sällskap och tårtor. Både Wilma och Leo tyckte att Tigermammans knä var det allra bästa stället att hänga på... Lite trångt och svårt att äta tårta och dricka te men skam den som ger sig ;0)















Melicia höll sig till sin kära farfar idag så hon fastnade visst aldrig på min telefon... Och de andra lyckades också smita undan, förutom på en väldigt snurrig video som Wilma recorderade. 

Sen hängde vi hos svärmor på smarrig middag och asiatiska bullar med kokoskärna, smarrigt! Wilma lekte massor med Benny och var som vanligt skeptisk mot alla vuxna, smulade ner halva köket med skogaholmslimpa medan vi käkade.






Igår var det också kalas... Eller ja fest iaf a'la latino :P väääldigt trevligt även om jag hoppats på en kille eller två till... Nanna kom ner från Gamleby och hakade på så det blev en trevlig middag innan också. Höften som jag haft problem med hela veckan höll förvånansvärt bra ändå och tog sig igenom hela festen även om vissa rörelser fick uteslutas på nattakanten.
Väl hemma stupade vi i säng, konstaterade 07:30 att det visst går att bli bakfull på vatten... Tog lite hand om Wilma, två tabletter och somnade om. Vaknade av att David väckte oss 12 min efter att vi borde ha åkt till babysimmet(!?) behöver jag säga att vi hoppade över det idag? Riktade in oss på kalaset istället och tackade av Nanna för ett trevligt besök efter frukost (vid lunchtid).


Kommentarer
Postat av: Gmormor

Härliga bilder Kram fam Isarve😘😘

Svar: 😘❤️
Sara Isarve

2014-03-02 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild