Första natten = nästan ledig




I lördags var vi och hälsade på i huset igen och nu känns det som att det är på riktigt! Och dessutom snart så nu blev det en liten push att fylla kartongerna :0) det blir mer och mer kaos i lägenheten men snart ska grejerna få nya platser att stå på. Lääängtar!

Men innan dess ska jag och Wilma på en liten tripp till Oxelösund. Tanken är att det blir en något lugnare helg än vanligt när vi åker upp. På fredag blir det middag hos morfar och på lördag blir det badhuset med gammelmormor och förhoppningsvis morkusin Carro. Mormor träffar vi de få timmar hon inte jobbar och så ska det väl in två mostrar och ett gäng kusiner någon stans också. Blir en kul helg tror jag! Hoppas bara vi inte drar med oss massa nya sjuklingsbacilusker hem för nu är jag trött på att må dåligt!

Nu blir det strax hemburgare! Mmmm ;P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Gmormor

Hej där det blir visst full rulle när du kommer,sk bli roligt att träffas kör försiktigt så hörs vi om tider😘😃😘

Svar: Ska jag göra :0) vi ses snart 😘
Sara Isarve

2014-03-19 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild