Wilmas Sovrum

Först ut i nya kategorin "Huset" får bli Wilmas sovrum. Eller i allafall lite detaljer därifrån ;0)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och så lilla fröken själv såklart
 
Fortfarande finns det saker som inte är på plats eller ens existerar ännu men nu är rummet harmoniskt och fint. Jag känner mig riktigt nöjd med det som är på plats och egentligen ska det inte till så mycket mer för den luftiga känslan en en av de härliga sakerna med rummet. Den visar dock inte de här bilderna upp så bra men ni som varit här kan nog hålla med ...tror jag...
 
Lekrummet däremot blir nog allt annat än luftigt när det är klart...
Där kommer allt att hända!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vad fint det har blivit, nej i lekrummet blir något annat där kommer damen o röja "hoppas jag" hi hi trevlig helg på er.. 💓💞💓

Svar: Tack😊 Ha en trevlig helg ni också 💖
Sara Isarve

2014-07-25 @ 12:09:18
Postat av: Cicci

Det är underbart hennes rum, är skitsugen på att måla Elins golv vita också!
Ser med spänning framemot lekrumsbilder!

Svar: Tack 😊 Ja men gör det, ni är ju så duktiga på att fixa! Det lär dröja innan lekrummet blir klart men jag ser fram emot det jag också 😉
Sara Isarve

2014-07-25 @ 14:06:50
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Carro

Såååå underbart fint😃💗smulan vill önskar sig också en sån matta;)

Svar: Tack 💞 Det är bara att börja riva sönder lakan, Cicci lär dig hur du ska göra 😉
Sara Isarve

2014-07-25 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild