Väder och vind

Efter åska, blixt och regn sprack det upp till underbar kvällssol och det hann torka upp tillräckligt för grillkväll ute. Davids polare trillade in före herrn själv kom hem från affären där han handlade saker till tårtan han redan då borde ha bakat! Ha ha älskar min knasboll till man! Men jag fixade köttet som redan borde legat i marinad, snabbfixade hemmet som... Ja ni fattar... David kommer hem och bakar tårta, vi grillar och göttar i solen. Jag vispar grädde och Wilma diskar och här någonstans ballar det ur. Wilma får tokfnatt när jag tar bort hemme från disken! Känns som att utbrottet aldrig ska ta slut men jag ger mig inte, ligger lugn i hennes säng, låter henne knöla men inte krypa ur... Och till sist! Till sist kryper hon in i min famn och somnar. Älskade lilla vän ❤️

Under sjukhelgen som varit fick jag så fruktansvärt ont vid amning så jag bestämde mig för att det är dags att sluta. Jag misstänker att en del av det bråk som är nu är en protest mot nedläggningen, men den här fabriken har gjort sitt känns det som och jag kan inte göra mycket mer än att visa att jag finns här ändå, precis lika mycket som förut. Jag vet ju inte egentligen vad som är rätt och fel men jag försöker så gott jag kan att vara mitt allra bästa och lita på det som känns rätt. Ibland blir jag besviken när tålamodet brister och orken tar slut men idag var en annan dag, idag kände jag mig stolt!

Sen ett par partier "med andra ord" med grabbarna... Älskar det där spelet!

God natt ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte sova så jag ritar ner en rad till dej, ja Sara tålamodet tar slut i bland,men du behöver inte ha dåligt samvete för Wilma jag tror hon älskar sin mamma utan tutte.. Nu ska jag försöka sova litet natti natti 💞💤

Svar: Jag misstänkte det var du mormor ;0) Hoppas du fick sova sen 💖 Ja vi får hoppas att hon älskar mig ändå ;0) Kramis
Sara Isarve

2014-07-02 @ 00:51:56
Postat av: Mormor

Det är jag som är skyldig till förra kommentaren💕💖💕

2014-07-02 @ 09:30:28
Postat av: Cicci

Känns det rätt för dig att skuta är det rätt beslut även om det nästan garanterat kommer stunder då du vill ångra dig! Som med typ alla beslut man tar!
Och bättre mamma än dig kan inte Wilma få! Inget snack om den saken:)

Svar: Tack (tror jag, försvann visst ett slut där) Rätt och rätt... vissa stunder är det mysigt, ibland smidigt, ibland jobbigt och nu ibland gör det så jävla ont så jag får panik helt enkelt.
Sara Isarve

2014-07-02 @ 22:15:20
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild