Redan Onsdag

Slitit på balkongen hela dagen lång...
Skrubbat allt vitt så det faktiskt går att se att det är vitt!


Hängt upp gardiner...

Monterat ihop stora bordsklossen...

Invigning med Davids underbara blåbärspaj :0)

...i duggregn för övrigt...

Målat bordet!

Flitiga Lisa idag :0) men det känns också! Har domningar i fingrarna från skrubbandet och ont i ryggen från målandet. Ja, ibland får man lida av att man försöker vara noggrann. Stolarna får bli en i taget så får vi se när det blir klart. Lite skrubb på utsidan kvar också men det hoppas jag få gjort imorgon. Får se vad vädret tillåter!

Blir spännande imorgon att se hur många myggor som fastnat i färgen över natten. Hoppas på ingen men befarar en hel arme.

God natt på er ❤️
;0) Imorgon är det sista rycket (0;





Kommentarer
Postat av: Mormor

Så jädra fint det blir, underbar o se hur kreativ du är .. O Wilma växer så det knakar vilket fint hår hon fått jag längtar till vi får träffa er. Massor av kärlek Mormor o Morfar 💖👪

Svar: Tack :D Jo jag tycker ju det är kul att pyssla med hemmet! Så skönt när det blir lite till det bättre 😊 Håret börjar bli riktigt härligt, du kanske kan fläta det nästa gång vi ses 😉 längtar till september 😘❤️ kram på er
Sara Isarve

2014-07-31 @ 07:53:34
Postat av: Carro

As duktig... Och inspererar mig💗💗💗

Svar: Tack vännen 💖😘
Sara Isarve

2014-07-31 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild