Fredag

Tycker det blev en schysst inramning på slingerväxten bakom fönstret :0)

Välbesökt av fjärilar är det lilla blombordet också...
Tur att de inte bryr sig om att det inte är klart!

Tavlan till hallen är klar, dock inte upphängd.

Fotoväggen är fylld dock inte helt hundra... Saknas en morfar som jag tänkte tvinga ställa upp på foto under sommaren. Och g.morfar får vi nog ta en ny på också... Med riktiga kameran!

Insta-kuben har fått fina bilder att rama in i mammans hörna :0)
Jaaa HÄR är den!

Andreas kom på efterlängtat besök från Kalmar idag... :0)

...hade med sig fina och goda "herbs" som fick pynta trappen...
...nu ska bara ogräset rensas bort igen så blir det en trevlig entré...
Ugglestopet har såklart mor min gjort men jag tror att jag visat den tidigare?

Njöt av underbar lunch på Marsöfiskaren!
(Fast detta är te och kaffe efter ;0))


Lekt lite har vi såklart också gjort!

...inte bara jobbat ;0)

Och på tal om jobb så är kvällsrundan snart avklarad och det är dags för mig att börja jobba på riktigt!

God natt på er andra ❤️










Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är otrolig vad du gör fint både ute o inne, nu tror jag verkligen du har bott in dej i myshuset..Trevlig helg på er 💞💕💞

Svar: Tack ❤️ Ja jag (vi) har nog gjort det nu :D Trevlig helg på er också ❤️
Sara Isarve

2014-07-04 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild