Rutiner

Om(!) lilltiger sover för natten nu så måste jag säga att detta skulle vara en väldigt bra dagsrutin... Sova till tio sen 15-17 sen för natten innan 22... Fast å andra sidan brukar hon ju somna vidtolvhugget så jag antar att det skär sig redan imorgon om inte ännu mera redan inatt.

Min egen dagsrutin är dock betydligt sämre... Sova två timmar mitt på dagen... Behövde visst det men risken är ju överhängande att det blir uppesittarnatt istället.

Igår åkte iaf jag och bebis till Tina i Kalmar... Fast vänta först var vi ju i HUSET! och mätte lite och drömde oss fram ett par månader! Åh! Ååååh!
Sen åkte vi till Tina, handlade och lagade käk, mumsade kyckling och pastasallad, drack te och pratade väldigt länge. Wilma tyckte att hennes stolar var väldigt intressanta och så besteg hon berg också (klättrade i soffan). Varje dag är visst ett litet äventyr för tösen :0)




Kommentarer
Postat av: gmormor

Hon undrar nog vad det är som visar sej på andra sidan sötisen. Kramis

2014-01-15 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild