Mitt i natta!

Nu går hjärnan på högvarv igen och alla sover utom jag. Tankar snurrar och studsar från sida till sida och ron vägrar helt enkelt att infinna sig. Väldans vad kreativa idéer man kan åstadkomma såhär mitt i natten dock blir det desto mindre gjort och eftersom vi inte får huset än på ett litet tag så känns det onödigt att ligga sömnlös. 

Snart får vi komma och mäta i huset och då lär fantasin flöda som aldrig tidigare men innan dess ska lägenheten visas... 
Jobbigt värre för nerverna...

Tur att jag är ledig från jobbet iaf :0)


Kommentarer
Postat av: Carro

Har läst någonstans att de är på nätterna kreativa människor är som mest och kommer på tankar... Så de är ju bra;)

Svar: Haha ja det ligger nog något i det 😉
Sara Isarve

2014-01-10 @ 14:46:53
Postat av: Gmormor

Hoppas att allt går bra. Tusen kramar

Svar: Tack 💗😊
Sara Isarve

2014-01-10 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild