Huller om buller









...om nån skulle undra varför det alltid är kaos hemma hos oss...

Här är det fullt upp bara med jobb och familj just nu så dagarna bara flyger iväg. Wilma och jag är snoriga men inte mycket allvarligare än så. Tänkte att jag ska försöka pallra mig upp till babyrytmiken imorgon men vi får se hur det går, ibland är det svårt att komma upp ur sängen... Trött är jag iaf nu och bebis har däckat efter uppfyllningen så det blir som vanligt inget vidare långt inlägg. Hoppas iaf att ni har det bra allihop! Kram

... Förresten så gick Wilma och blev 9 månader igår så jag ska försöka hinna med en fotografering i dagarna, kanske imorgon?!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Då förstår du hur jag har det då?!

Svar: Ja jag börjar väl ana ;0)
Sara Isarve

2014-01-30 @ 09:36:15
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: gmormor

Är det Wilma eller hundarna som har städat på toa åt dej.....puss puss

Svar: Det bär Wilma som är så duktig och stjälper till ;0)
Sara Isarve

2014-02-01 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild