Babysim

Idag började nya terminen med babysim, vi velade lite fram och tillbaka men bestämde oss för att gå så vi verkligen kommer iväg och uppehåller badvanan :0) Jag höll mig på land och sjöng med lite i sångerna den här gången bara... Och fotade lite såklart ;0)




Idag höjde de och sänkte bassängen lite för olika aktiviteter. När det var grunt blev det väldigt uppskattad rutschkaneåkning... Asnöjd bebis så det var tydligen ett bra beslut att fortsätta :0)


Nu är det dags att dra till jobbet... Trevlig lördag på er alla ❤️ 


Kommentarer
Postat av: gmormor

Är det våran ny simmardrottning.Kram

Svar: Hehe nej det tror jag inte hon blir för hon bara ligger och njuter istället för att simma ;0)
Sara Isarve

2014-01-18 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild