Slagen busbebis



Var på babysim idag, bara jag och bebis. David följde med sin mor och bror till Kalmar istället. Så jäkla roligt det var idag. Fullt ös på lilltösen genom hela passet. Plaskade, tjoade, bubblade med munnen, simmade! Ja SIMMADE, hon som bara brukar softa runt och njuta... Sparkade och sparkade :0) Sen när vi höjde upp bassängbottnen så barnen bottnade så blev det fullt ös till rutschkanan och bara den som gällde, sen blev hon jätteledsen när den togs bort så bottnen kunde sänkas igen. Sen fullt ös igen såklart. Vi gjorde många dyk, provade två nya dyk: en hängandes på min rygg så dök vi tillsammans och sen skulle hon "hoppa" till mig från kanten... Då vände hon på steken och plumsade i med fötterna först precis som hon tar sig ner för sängen hemma. Sötnos!

Träffade förresten på en bekant på vägen in mot duschen. De hade varit på babysim redan men lilla Linnea missade jag för hon var med pappan. Hur som helst så blev jag ståendes en stund och babblade, klädde av oss och parerade Wilmas händer för hon nöp mig i bröstvårtorna hela tiden?!? Ja vad ska man säga?

Igår blev det äntligen fika hos våra nya grannar Stefan och Irene. (Som brukade vara hundvakt åt oss förut). Så jäkla mysigt att kunna hoppa i innetofflorna och gena över vinden och så vips trillar man in hos vänner på en riktigt schysst kvällsfika. Lite synd nästan att vi flyttar snart! Fast det vill jag ju såklart ändå... Längtar bara mer och mer nu!

Trevlig Helg på er ❤️


Kommentarer
Postat av: Cicci

Önskar att jag hade en granne att ta kvällsfika hos "snyft"


Svar: Ja jag önskar vi kunde ta våra med oss när vi flyttar :P
Sara Isarve

2014-02-22 @ 19:15:55
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Gmormor

💖💖💖

2014-02-23 @ 09:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild