I samtal med ugglan



Fick två kloka tips från olika håll igår... Bra tips alltså! Eller tror jag. Sådana jag valde att ta till mig iaf ;0)

#låta Wilma gå så mycket som möjligt själv och inte bära, för att underlätta dagisstarten som faktiskt börjar på att närma sig.

#ge henne en nalle att hålla i så hon lär sig att gå själv.

Nu var det en penna som var närmast till hands så det fick det bli och för första gången gick hon när jag bara höll i ena handen! Sååå Håll dig i spikkroken Wilma! Let's go go gååå :D

Nu är det em-pass som gäller för min del. Idag blev det hushållssysslor men imorgon, då ni, då ska jag göra mig vacker!

Kram och trevlig onsdag på er ❤️

Kommentarer
Postat av: gmormor

Nu förstår jag inte riktigt.. du är ju naturligt vacker.o vad vi längtar att träffa er är flera månader sedan vi sågs...kram

Svar: Tack mormor ❤️ jag ska inte göra något drastiskt, bara gå till frisören :0) Jag längtar riktigt mycket jag också... Skönt att jag fick ledigt i helgen. Kram
Sara Isarve

2014-02-05 @ 18:54:28
Postat av: Cicci

Längtar till helgen! Vad skönt att du har så kloka människor runt omkring dig ;)

Svar: Jag också :0))) ja eller hur!
Sara Isarve

2014-02-05 @ 22:20:02
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild