Bläää

Den här magen var väl sisådär 9 2/3 år sedan man såg sist...




Alla hjärtans dag firades med magsjuka och ett par smakprov på den stora chokladpåsen och magnumglassarna som älsklingen kom hem med efter morgonpromenad med grisarna... Och rosor :0) och vad gav jag min älskling då? Ett par extra motionsrundor med hundarna... Romantisk som man är!!!

I torsdags var Izac hos veterinären (igen) och fick sig en fin frisyr på köpet. Ultraljud av njurar lever och prostata och det såg bra ut... I förhållande till ålder var det inget konstigt alls och inga stenar syntes i njurarna! Skönt!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Man ska inte överdriva med romantiken bara för att! Sprid ut det jämt över året istället (eller kör Roines taktik, inte alls).
Skönt att ul såg bra ut!!!

Svar: Nej känns som att mitt i magsjukan är det svårt att få till romantiken, oavsett vad dagen kallas ;0) Men då kör ju Roine på en jämn nivå iaf... Hihi
Ja riktigt skönt att veta att det såg bra ut på gammelgäddan :0)
Sara Isarve

2014-02-15 @ 21:57:07
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: gmormor

Hejsan lilla fam Isarve hoppas ni är friska o glada igen.Massor av kärlek från oss.

Svar: Ja nu äntligen är även jag "på benen" igen :0) Tack ❤️ En massa massa kärlek tillbaka!
Sara Isarve

2014-02-18 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild