Kärlek

Vi passar på att hänga mycket i hundgården så grabbarna får springa och busa av sig ordentligt och jag längtar verkligen efter att "få" tomten inhägnad hemma så man har detta precis utanför dörren!



Vi har äntligen fått träffa lilla fina Greta och Wilma var så nyfiken och försiktig. Duktig, numera stor, tjej jag har!



Kämpar och kämpar med att få i Zlatan mat...

Wilma hjälper till att hålla Abbe sysselsatt så Zlatan motiveras att äta. Det ger resultat! Idag har han ätit ur skålen tre hela måltider. Om ni bara visste så skönt!

Fullt ös :D

Mormor och Morfar dök upp på besök Kul att vi fick ses igen :0)

Och Mari dök upp och stal uppmärksamheten totalt, trodde nästan jag skulle bli av med Wilma när hon skulle åka hem ;P

Ja Marie för hela slanten! Hehe 
Undra om hon kom ihåg gårdagen när Greta låg i Maries famn och myste?
Hmm

❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild