Kan inte låta bli...

Om några veckor ska jag få fota en enastående liten fröken som så många har längtat efter så himla länge. I fredags föddes Wilmas lilla syssling Greta Vilja-Lo och jag längtar så jag nästan spricker efter att få träffa henne!


Både glad för och avundsjuk på alla som hinner före mig ;0) 

För övrigt så sitter jag och väntar på att bussen ska rulla in och MAMMA kliva ur! Jag älskar när mamma kommer och hälsar på :0) myskväll idag och imorgon hämtar vi vår nya familjemedlem Zlatan! 

3v semester på det!













Lyckorus!
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja jag håller med vi har längtat efter denna lilla dam, morfar o mormor har tur att vi har så fina barn o barnbarn o barnbarnsbarn alla är så fina o olika individer man kan undra hur man kan älska o ha så mycket i hjärtat måste bli fullt där inne💞 Lycka till med Zlatan Kramar till alla 💕💖💕

Svar: Ja ibland kan man tänka att det borde vara fullt... men hjärtan verkar anpassa sig fint ;0)

Tack, vi har lite att jobba på men han är en mysig kille så det blir nog jättebra ☺️
Kramis
Sara Isarve

2014-12-04 @ 15:05:46
Postat av: Carro

ååå fina människa! Vi längtar massor efter er med❤️ Ska bli kul när ni kommer hem😄👍😘

Svar: 💞
Sara Isarve

2014-12-07 @ 19:40:05
Postat av: Moster Mari

Ja vad vi har längtat efter den lilla fröken 😘 men nu är hon äntligen här och älskad av så många. Jag har varit där ikväll hon sov hos mig 2 timmar man kan titta på henne i flera timmar hon är så söt! Längtar till jag får vara barnvakt ❤️
Lycka till med Zlatan 😊

Svar: Ja det kan jag tänka mig, så himla mysigt 💖 längtar efter att få krama det lilla charmtrollet 😊
Sara Isarve

2014-12-07 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild