Julafton 2014

-Det blir jul ändå-
Som de säger på reklamen

Tråkigt nog så var det magsjuka som härjade hos kusinerna så det efterlängtade julkusinmyset fick ställas in...

Dagen startades lite väl tidigt enligt mitt tycke så det fick bli lite tvslappande innan hundpromenad och sedan dukades tomtefrukosten fram.

Mat och paket levererades ut till sjukstugan där Elin visade upp sina vackra prinsessmycken från fönstret.






Anna och Alex kom lagom till jullunchen dukades fram.

Jodå jag fick smaka lite av min mat jag också...




Mormormys

Hundbus

Wilmabus

Alex tvingas vara paketassistent





RAPPORT FRÅN KUSINERNA:
När paketet med färgerna i öppnades blev plötsligt de andra tråkiga pakete n ganska så bra paket :D





Och Elin fick äntligen precis det hon önskat sig: en flygande enhörning :0)

 Kortet från My kom visst inte med i vår påse så det kom på mms istället...

Underbara kusiner Wilma har
Så synd att vi fick fira ifrån varandra trots att vi var uppe!

❤️
God Jul på er
❤️



Kommentarer
Postat av: Mormor

Tråkigt att man måste bli sjuk på julen men så blir det i bland, men vart en bra jul ändå o alla var nöjda.🎅💝🎁🎅 melonsalsa kramar🎄från oss i Jämtland 💕💖💕

2014-12-26 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild