Trött

När förväntningarna hopar sig. Förväntningarna på mamman, på frugan, på medarbetaren, på husägaren, på matte, på vännen, på... Då då är det surt! Samtidigt som allt går emot en och allt strular. 

Men inte nog med det! För värst av allt är att Izac inte mår bra, kroppen orkar inte längre med de mediciner han behöver för att inte ha ont. Hans sista dagar kryper så skrämmande nära... Rädslan att tvingas ta beslut om att leva utan honom flåsar mig i nacken och jag vill inget annat än att han ska må bra! Här! Hos oss! Med oss!



Försöker vara lite glad åt de nya bilarna men det går inte!! Skönt förvisso med större bilar men glad? Nej! Det är för jävla mycket skit och stress just nu... 

Nu ska jag iaf sova, hoppas jag inte drömmer något alls!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag önskar så mycket att det fanns något jag kunde göra för dig. Hoppas, hoppas hoppas att våran fina izac mirakulöst repar sig! ❤️Och att alla andra måsten och borden magiskt löser upp sig och försvinner till intet! Älskar dig fina syster!

Svar: 💕Tack💕 Älskar dig också!
Sara Isarve

2014-08-13 @ 19:53:26
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Säger som Cicci hoppas hoppas..Vi tänker på er hela tiden..💕Hoppas våran kärlek till dej kan ge styrka💞Mormor 💞Morfar💞

Svar: Det gör den 💞 kram på er 💖
Sara Isarve

2014-08-13 @ 21:17:03
Postat av: Carro

Massa kramar och styrka! Hör av dig om du vill prata.. Älskar dig❤️💖

Svar: ❤️Tack❤️ Älskar dig också!
Sara Isarve

2014-08-15 @ 11:50:14
Postat av: Skrutten

Åh min älskade syster vad jag känner mig hjälplös här borta, jag önskar jag kunde göra någonting mer !
Du vet att jag finns! 💕 jag älskar dig 💖

Svar: ❤️Tack❤️ Älskar dig också!
Sara Isarve

2014-08-15 @ 19:40:30
URL: http://skruttenslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild