Tisdag (säger di)

Inga fler olyckor för Izac ännu, proverna som vi fått svar på ser inte helt bra ut men ger heller ingen direkt fingervisning på problemet. Imorgon kommer återstående provsvar och vidare diskussion om vad som kommer här näst. Paniken har släppt men oron hänger kvar.

För övrigt har jag och Wilma testat lite bilar. Klämt och känt lite, kastat in vagnen bak och filurat lite. Valde ut ett ev alternativ som vi åker och provkör med David imorgon! Spännande :D

Därefter blev tösabiten fullkomligt hyper och slutligen fattade mamman att det bara var sandlådan som gällde. Inte lekrum. Inte gunga. Inte studsmatta. Bara den älskade sandlådan!




Just nu är hon på nattis och jag gissar på att det är tanborstningsdags och när som helst sängen som gäller. Det hade tidligen blivit tidig kväll igår, upp fem och sen hemma sov hon middag vid 10... Gissar på att det går fort att söva henne idag.

Sen hade vi visst missat att dagis har semester denna vecka också (inte nattis som är på samma ställe) så när David skulle hämta Wilma imorse var dagis låst.

Hallå
Äääöum
Eeeh
Ahaa
De har gått till det andra dagiset ja
Ingen galen fröken som kidnappat vårat barn
SKÖNT

Nu har jag varvat ner och kryper till kojs
Sen blir det promenad i ett ev regn som verkar vilja ner i den torra marken. Lika bra det kanske? Pass på medan jag sover vett ja! Veckans sista nattpass... Eller pass över huvud taget för i helgen är jag ju tärna! Brudtärna! (Bland annat)

God natt där ute ❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Natti gumman 💕💤

Svar: Natti natt 😘 eller kanske god morgon för er del 😉 Ha en bra dag!
Sara Isarve

2014-08-05 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild