Izac

Under två veckor nu gör vi ett försök att behandla leversvikt på Izac samt hålla nere alla andra mediciner. Jag hoppas att det ska fungera och att vi kan hitta en väg för att behandla honom utan att slå ut levern. Tyvärr går ju allt man stoppar i honom genom just den...

Hoppas att han ska må lite bättre!
Känner mig helt slut idag med på tok för lite sömn mellan nattpassen. Hela helgen är späckad med dans i Malmö så jag hoppas det ger den där piggkicken det alltid brukar göra! 

God natt på er som har tur att få sova ❤️


Kommentarer
Postat av: Cicci

❤️❤️❤️

Svar: 💞
Sara Isarve

2014-08-14 @ 22:35:14
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Mormor

Det är bara o hoppas😘 Ha en trevlig helg i Malmö 💋

Svar: Ja det gör vi 😊❤️ Tack den var väldigt bra!
Sara Isarve

2014-08-15 @ 07:33:18
Postat av: Lotta

Håller tummarna och hoppas❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️Tack❤️ det värmer!
Sara Isarve

2014-08-15 @ 12:17:54
Postat av: Skrutten

Hoppas hoppas hoppas 💓🌹💋
Ha en underbar helg med dans nu ! 💖

Svar: Det hade jag ;0)
Sara Isarve

2014-08-15 @ 19:28:03
URL: http://skruttenslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild