Inte mycket piggare

Äntligen sovmorgon! Eller ja segmorgon kanske jag ska säga för jag var ju uppe med tuppen såklart... Har fixat en liten del av bröllopsbilderna från Herr och Fru Krut i Linköping. Under tiden skapades såklart ett ännu större kaos än vad som innan dess existerade. 



Helgen i Malmö var GRYM! Riktigt GRYM! Fullspäckad med dans i alla möjliga former: fester, shower och massor av träningspass. Helt enkelt underbart :0) mellan all dans hann jag nätt och jämnt klämma in ett par vänner också och fick mig ett par middagar. 

Tackar hotell Gustafsson ödmjukast för fri tillgång till huserum ❤️

Just nu är det buset innan middagsluren som gäller. Tänkte varit ute lite längre men regnet drog in över oss. 

Izac är både lite bättre och lite sämre. Inte helt oväntat men jag hade hoppats på bara bättre. Inget tissepåsig och något lite piggare (inbillar jag mig gärna) men istället börjar han få ont och lite svårt att resa sig... 

Wilma är det fullt ös på och hon meckar och klättrar, leker med bilar, hjälper till att klä på sig och gärna mig också.

Abbe var väldigt nöjd igår när äntligen HAN fick åka till veterinären! Bara vaccination och hundmatsshopping men han var nöjd med det! Knäppgöken!

Undra vem som somnar först nu... Jag eller Wilma?


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag håller alla tummar och tår för våran fina pälsbjörn!!!

Svar: Ja tack gör det ❤️ tror han behöver dem allihop! Kram
Sara Isarve

2014-08-21 @ 18:10:15
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Mormor

Älskade fina Izac😘 o denna underbara söta Wilma 💕💓💕

Svar: 💞
Sara Isarve

2014-08-24 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild