Utvecklingsfas

Nu är vi väldigt nära fem månader och det händer väldigt mycket just nu. Ja med Wilma alltså, själv får jag inte mycket gjort men jag får försöka ta det för vad det är... Eller vad jag hoppas att det är... En fas. Lilltigers öron tycks ha skaffat förstärkare vars avstängningsknapp har fastnat i på-läget, sova gör vi för visso om nätterna än så länge men vad hände med mammans egentid (passa på med allt medan bebis sover tid) på dagarna? Igår hann jag dansträna lite här hemma iaf, idag har jag lyckats baka bröd med långa jäsningstider ;0) 

Babymassagen gick iaf förträffligt bra så vi tog oss igenom en helkroppare utan protester! 

Imorgon blir det inte sovmorgon för nu är det vaccinationsdags igen. Upp med tuppen imorgon så jag får nog allt gå och sova nu när jag avslutat min brutna kopp te och iaf fått iväg ett litet livsbevis på bloggen. God natt på er ❤









Kommentarer
Postat av: gmormor

Vad jag har väntat, att du ska blogga lite, fina barn du har, brödet ser gott gott ut.. Kramar till alla fem.

Svar: ❤Tack mormor❤ KRAAAM
Sara Isarve

2013-09-25 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild