Step by Step

Step by Step - en välgörenhetsgala

...var jag, Wilma, Mamma och Lena på i Kalmarsalen igår. Varje liten krona från biljetten går direkt till Step by Step projektet som Lejla Crnkic arbetar med för att hjälpa utsatta barn i Filippinerna. Hon jobbar dels på barnhemmet Parian Drop-in Center och med gatufamiljer i Cebu City. Galan bjöd på en massa dansshower där både barngrupper och de bästa dansarna från min dansskola showade, prisbelönade folkmusikartisterna Emilia Amper och Olle Linder bjöd på härlig sång och musik, Lejla berättade om sitt arbete i Filippinerna och visade bildspel mellan showerna och i pausen bjöds det på mat. Lejla visade även upp ett eget dansstycke som jag och nog många med mig fick både gåshud och tårade ögon av, så magiskt vackert!

Stöd gärna hennes projekt om du råkar ha en krona att undvara, plusgiro: 163 49 77-1
Här kommer pengarna HELA vägen fram till barnen!!!

Besök facebooksidan http://www.facebook.com/stepbystepgalan eller hennes blogg http://www.vagabonds.se för mer information.

Wilma på galan: Bajsade efter en kvart, lockade till sig Lenas fulla uppmärksamhet när hon försökte titta på dansen, satt, stod, lekte, gick, gungade i tigermammans famn, ammade och sov en liten kort stund innan pausen...


Kommentarer
Postat av: gmormor

Vad fina ni är båda två. Kramar

Svar: Tack ❤ Kramis
Sara Isarve

2013-09-09 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild