Kalas

Moster som nyss fyllt 50 har vi precis firat i fullt hus. Väldigt god mat och trevligt återseende med några som var ett bra tag sedan sist. Både My och Lucas lyckades springa in i glasdörren, Carro välte ut skumpan och Marie hällde ut colan, barnen var överallt och Wilma var helst hos mamman men ibland hängde hon på andra också (på tok för lite sömn idag)







Nu blir det lite kvällsmys hos mormor med Lucas som följde med. Imorgon bitti drar vi hemåt igen för dans i Kalmar för min del. 

Kommentarer
Postat av: gmormor

Vi har just kommit hem, frös så jag hacka tänder,skönt med varmvatten o en mysfilt. Kramar

Svar: Oj blev ni kvar så länge :0) då förstår jag om det blev kyligt. Kram på er
Sara Isarve

2013-09-21 @ 21:18:09
Postat av: cicci

Mormor sprang också in i glasdörren! Hon tog väl Elins gång gissar jag:)

Svar: Jasså haha dags att märka upp den kanske!?!
Sara Isarve

2013-09-21 @ 22:50:49
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild