Kaka

Lemon Curd kakan står och vilar sig på spisen, Benny spelar dator i väntan på provsmakning, David är på jobbet, Wilma sover i sängen, hundarna på golvet och jag hänger lite på balkongen i väntan på både kakan och lilltös. Börjar bli dags för en promenad men jag vill inte väcka lilltiger. Hon sov nämligen en knapp halvtimme på fm, i vagnen på väg till babysimmet. Sen sov hon förvisso när vi gick hem också och lite därtill men ändå, jag blev själv helt utslagen och sov nog närmre en och en halv timme jag också. Vaknade med dregel på kinden och en snuttande bebis på tutten... Helt väck... Skulle gissa på att den tutten är tom nu!?! Fyra missade meddelanden från Benny som jag sagt kunde komma vid tre (klockan nästan fyra)... Ja nu är han här iaf :0) Lugn och skön lördagkväll får det bli.




Babysimmet gick förresten jättebra idag också och nu var David med. Han gjorde ett försök att dra sig ur när det skulle sjungas men den gick jag inte på ;0) jag sjöng med bredvid istället.

Izac har för övrigt också fått sig ett bad och tillhörande pälsgenomgång och så snart jag återhämtat krafterna ska även Abbe(skit)grisen få sig ett bad. Skönt att inte han också har så där galet mycket päls som Izac.

Kommentarer
Postat av: gmormor

Bara så söt!!!

2013-09-14 @ 18:10:56
Postat av: gmormor

Vilken stilig o duktig bagare!!

2013-09-14 @ 18:12:09
Postat av: Anonym

Alltså vad är det med badhus och suga musten ur en?

Svar: Mycket bra fråga! Undra vad mer än klot de har i vattnet? ;0)
Sara Isarve

2013-09-14 @ 18:36:24
Postat av: Carro

Mysigt ni har de! Saknar er❤men vi ses ju om några dagar bara👍❤❤

Svar: Ja det gör vi 😊 saknar er också ❤❤❤
Sara Isarve

2013-09-14 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild