Höst

Kylan har svept in över Oskarshamn, löven faller och lilltiger har fått blåsor i munnen och på fingrarna... Höstblåsor kallas de visst... Så nu är det helt klart höst! Och där har vi anledningen till att stackars lilltiger har vägrat tutten, tror jag det att det inte känns kul alls att snutta när hela gomen är full med blåsor :0(

Igår mådde hon iaf bra och hon kämpade på och åt även om att det gjorde ont. På kvällen plockade jag och bebis upp moster Anna vid tågstationen i Kalmar och så drog vi till dansskolan på Latinofest. Härligt värre :0) och äntligen kan jag ha min kära fransklänning igen (inbillar jag mig). Så nån smärre rumpshock eller två bjöds det säkert på men många av de som var där är härdade sedan länge...






Idag är det skördefest på Öland så dit är vi på väg, hela lilla familjen samt moster Anna och farbror Benny #fulltibilenjavisst

Babysimmet hoppar vi över för andra veckan i rad... Nya tag nästa vecka om blåsorna är borta då... Ska visst gå över på en vecka.

Trevlig lördag på er ❤



Kommentarer
Postat av: gmormor

Trevlig Helg själv. Kramar mormor o morfar

2013-09-28 @ 13:21:22
Postat av: Fredrik

Det måste vara höst-outfiten det! ;)

Svar: Ja men det kan nog bli en ruggig höst om jag ska springa runt i den ute ;0)
Sara Isarve

2013-09-28 @ 16:03:24
Postat av: cicci

Hoppas på att veckan går fort så liten slipper blåsorna!
Btw så är du asläcker, tåls att säga fler än en gång:)

Svar: Tack ❤
Blåsorna bli bättre och bättre så idag hoppas vi på god aptit :0)
Sara Isarve

2013-09-28 @ 18:16:28
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild