Tigertämjaren

Jag berättade ju förra veckan om när jag var barnvakt åt Theo i två timmar. Igår var Andreas (Wilmas gudfar) barnvakt i typ 1 1/2 h medan jag var på Bachata och David jobbade... Och när jag kom tillbaka för att hämta lilltiger så fick jag sån flashback till Theo-sittningen när jag hittade Andreas sittandes längst ut på soffans framkant med en sittsovande Wilma i knät och ömt och försiktigt får jag höra att ryggen gör så ont men han vågar inte röra sig för nu sover hon. Hihi så himla söt! Onödigt för stackars ryggen men jag kände ungefär samma med Theo som började gråta så fort han inte fick vara i mitt knä... så där satt vi i soffan och tittade på film oavsett vad annat som behövde göras!

Det gick väldigt bra ändå även om jag (och säkerligen Andreas och Jennie) hade hoppats på en mer lätt-tröstad bebis eller kanske en bebis som inte ens behöver tröstas... Men första halvtimmen gick iaf hur bra som helst! Och som sagt när jag hämtade henne så sov hon :0)



På självaste bachatan blev det akrobatiska övningar som jag får öva lite mer på nån dag när ryggen känns bättre för just nu finns risk för ras. 

Idag blev det sångstund på öppna förskolan sen mitt i avbröt vi för att i samma korridor hälsa på doktorn på BVC för 6 månaderskontrollen. OK stämpel idag också och viktkurvan har väl egentligen rundats av lite men inget konstigt än så länge. Nu har hon tagit sig ner på normalkurvan så nu får vi lassa på lite så hon inte trillar ner en kurva till ;0) 



Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi... Du vet hur tacksam jag är för att du lånade ut tid och ett knä till Theo förra veckan!!! Du är super <3

Svar: Klart jag ställer upp när jag har möjlighet! Ni har alltid en plats i mitt knä ;0) ❤
Sara Isarve

2013-10-24 @ 18:33:07
Postat av: Carro

Nawww vad gulligt😊😊😊

2013-10-25 @ 07:36:40
Postat av: gmormor

Vilket gulligt kort på Wilma o Andreas. Trevlig helg.

Svar: Detsamma ❤
Sara Isarve

2013-10-25 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild