Mycket nu...

Igår var jag på jobbet för första gången sedan lilltiger kom, kurs tre dagar den här veckan! Första dagen gick jättebra där hemma med päronpure på fm och gröt på em. På lunchen kom de ut till jobbet så bebis fick amma en stund och tigermamman mysa :0)

Idag har det varit en vanlig hemmadag eller ja vi drog till Kalmar på en liten shoppingtur. Hundmatsförrådet är påfyllt, bebisklädlådan har fått tillökning, tigerpappan har fått nya kablar mellan dator och tv och mamman två ugglor (en mugg och en tvålpump)... Sist men långt ifrån minst, mitt efterlängtade Mambo Jambo-te som varit slut i öööver en vecka. Sen hem för att handla och laga matlåda, tvätta och förträna lite bachata med älsklingen inför morgondagens kurs. Ska bli så sjukt roligt att dela en del av dansen med David... Dessutom är bachatan min absoluta favorit :D

Så imorgon blir det jobbkurs igen och sen danskurs på kvällen. Sen en jobbkursdag till på det... Därefter får jag njuta extra mycket av bebis igen ❤









Kommentarer
Postat av: gmormor

Så underbart vackra bilder, hösten är nog våran finast årstid om man bara stannar upp en stund o njuter, hoppas att du tar det lugnt med David på dansen, så han fortsätter. Kramar

Svar: Ja jag älskar hösten :0) Försöker vara snäll och lämna den hårda biten till läraren ;0) Kram
Sara Isarve

2013-10-09 @ 10:17:48
Postat av: cicci

"Jag lovar att inte riva dig, jag vill bara känna lite" ser det ut som hon ropar till izac:)

Svar: Hehe ja typ
Sara Isarve

2013-10-09 @ 22:30:53
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild