linslus & babybus

I onsdags på babyrytmiken var en fotograf där och terrade oss under sångstunden och idag på babysimmet fick jag höra att det tydligen var tidningen som var där och att vi var med i gårdagens... så jag knallade ner till grannen under och undrade om jag kunde få kika i tidningen eftersom vi inte har någon... snäll som hon är fick jag ta med den hem :0) så då får bilderna åka in i Wilmas babybok också!
 
 
...ja här uppe i hörnet är vi med.. lagom nära när man vaknar 45 min innan man ska vara där...
...och nej jag är inte gravid igen, det är koftan som är knuten framme vid magen ;0)...
 
 
 
Tror att förkylningen fortfarande spökar för jag är trött och ont i huvudet titt som tätt och i morse sved det i halsen också. Tog tillfälle i akt att låta David ta hela babysimmet och tog istället med mig kameran och fotade och filmade lite. Tur att jag inte badade för så fort jag reste mig upp snurrade det till i huvudet och vid några tillfällen trodde jag nästan att jag skulle trilla i bassängen med både kläder och kamera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
?? vadå simma ??
!!! pappa håller ju i !!!
 
Idag verkar det bli en lugn lördag då dagens julfotouppdrag i Kristdala blev uppskjutet då Magdalena lyckades bli sjuk. Men som tur är så är vi faktiskt ute i god tid så det bör inte bli några problem att hinna med det i tid för utskick. Och på tal om fotouppdrag så hoppas jag att det kan bli lite torrare ute så jag kan ta en liten höstfotografering med bebis och hundar. Hoppades på ett litet fikabesök från Malmö också med där verkar det vara lite tajt på schemat... vilket jag känner igen från alla turer upp till Oxelösund, man hinner helt enkelt inte med alla man vill träffa.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gmormor

Hej gumman vilka fina bilder att njuta av.. sakna dej i dag på spa.Kram till lilla fam!!

Svar: Saknade er också må du tro ❤ Kramis
Sara Isarve

2013-10-20 @ 22:11:23
Postat av: Maggie

Vilka härliga badbilder! :-)

Svar: Hoppas undervattensbilderna vi ska ta sen blir bra också, det ska bli jättekul att se!
Sara Isarve

2013-10-20 @ 23:29:19
Postat av: cicci

Underbara unge och vara söt!

2013-10-21 @ 22:18:16
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild