Fredag

Idag passade jag på att hiva mig ur sängen när David kom hem från jobbet... Senaste tiden har jag varit väldigt seg och sovit väldigt länge... och inte har jag känt mig pigg för det :0/ Så idag pallrade jag mig upp och när bebis somnade om tog jag tillfälle i akt att gå morgonrunda med hundarna till affären och städa i lyan när jag kom tillbaka. Lite uppskrämd fingryta till lunch och bebis fick sin allra första majskrok att smaska på. Abbe låg strategiskt placerad precis under och fick såklart smaka han också. 

Sen fick vi snabbesök av Andreas och Tindra som lämnade Theo för en liten stund. Inte jätteroligt tyckte Theo så det fick bli mys i mitt knä till bilfilm och som tur var vaknade David så jag fick hjälp med Wilma för det var inte helt lätt att räcka till åt båda. Trots lite blyghet och saknad av pappa var han iaf fin och räckte Wilma leksaken när hon tappade den ett par ggr. Sen kom ju pappa snart tillbaka igen så han ska nog inte få några bestående men av att ha varit här. Hundarna var förresten lite roliga iaf. 





Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2013-10-24 @ 18:33:39
Postat av: Andreas

Stort tack för hjälpen, tur han inte var med på begravingen för han röjde friskt på fikat efter. Fint foto!

Svar: Så lite så :0) Hihi ja det kan jag tänka mig efter att ha suttit i soffan och laddat hemma hos oss!
Sara Isarve

2013-11-14 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild