Välkomna till nya bloggen :0)

En ny starpunkt såhär efter namnbytet (Rodas ---> Isarve), ett par dagar före vigseln och ganska exakt två månader kvar till förlossningen av första bebisen... ja om den nu kommer runt det planerade datumet det vill säga ;0) Det är mycket som händer nu!
 
För er som vill kika tillbaka i tiden, besök gamla bloggen:
sararodas.blogg.se
 
Jag har en välbehövlig frivecka just nu och förkylningen börjar nog på att vända tror jag, förhoppningsvis har jag lyckats med mitt försök att äta järnrik kost så jag ska slippa järntabletterna... men det får vi se imorgon kl 7:55 då prover skall tas på fastande mage. Vet inte riktigt hur bra jag planerade in det hela då jag kl 9:00 ska vara på läkarundersökning i jobbsyfte... har ingen större lust att fortfarande vara fastandes då, så en liten picknick på språng imorgon kanske!?! Sen passade jag på att boka in synundersökning också för beställning av nya linser och vid lunchtid kommer lillskruttsyster på besök inför vigselhelgen. Så nu ska vi passa på att knäppa lite fina magbilder på mig och David tillsammans :0) Magen är precis lagom stor nu för att ta sådana bilder, i övrigt börjar den vara lite mycket ivägen men det hinner säkert bli mycket värre, det är ju trots allt 9 veckor kvar.
 
Nu ska vi ut i solen en sväng till innan den går och gömmer sig! Så härligt med ljusa dagar!
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Underbart! Och jo då den kommer vara mycket mer i vägen men om typ 19 veckor saknar du den:)

Svar: Haha ja det är väl så...
Sara Isarve

2013-03-12 @ 20:24:36
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Gammel mormor

Vilka underbara bilder.. Kramar

Svar: Tack ❤ Kram
Sara Isarve

2013-03-18 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild