Storshopping

Passade på att bunkra upp nu när vi är lediga tillsammans så vi är redo ifall bebis får för sig att komma lite tidigt. Nu har vi allt vi behöver och en hel del till. Babyskydd, blöjor,febertermometer, nappar, flaskor, tvättlappar, babyborste... ja'a'ni allt vi kunde komma på som kunde vara smidigt att ha hemma... Sen finns det såklart en hel massa mer saker vi vill ha men det är ju en annan sak. Det blev iaf en heldag i Kalmar med älsklingen och Martin.

Summe kom förbi en sväng hemma när vi kom tillbaka, offrade sig på en promenad med hundarna och jag fick börja rota upp alla kassar. Lite slappkväll, städa badrummet och sen massage av älsklingen (gör susen efter en dag på stan) nu börjar illamåendet krypa på så jag tror jag ger upp för dagen. Imorgon ska vi mecka upp lite hyllor och sådant och förhoppningsvis fixa rent här hemma... Får se hur långt vi kommer...

Bilduppladdningen vill visst inte funka idag så det får bli ett nytt försök imorgon.

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Mormor som helst

Va roligt att shoppa,finns hur mycket som helst man blir nojig i en sån affär!

Svar: Ja babyaffärer är livsfarliga att gå in i! :0)
Sara Isarve

2013-03-27 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild