Längtar hem till min man ❤

En fullspäckad vecka efter vigseln, befinner mig nu uppe i Oxelösund efter ett par dagar kurs i Nyköping. Lite nytta och nöje med kollegorna, en kamp mot en trasig rygg, besök hos mormor & morfar med Carro, en fikakväll hos pappa, Maggan och alla djuren med Anna och ett mysigt avslut hemma hos mamma :0)

Nu önskar jag att jag kunde få krypa ner hos min älskade man men det blir tyvärr inte förrän på söndag...

Ser fram emot en mysig lunch med Ida imorgon :0) Nu sängen!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är duktig gumman:) låter som ett bra avslut på den här trippen:) nu får du åka hem till Din man:) och bara mysa och slappa, och kolla på den nya byrån och vaggan, hoppas de blir fint.. Va rädd om dig!! Kram Kram

Svar: Tack, ja det ska bli mysigt att komma hem :0) Tror att det blir väldigt fint där hemma! Kramis
Sara Isarve

2013-03-23 @ 10:41:14
Postat av: Cicci

Klart du vill hem till din man, det är väl inte direkt optimalt att börja snekmånaden med en vecka isär?!
Och när nu världens bästa familj åkt på elaka baciller också :(

Svar: Nej inte riktigt optimalt men vi nöter inte ut varandra iaf ;0) Synd att ni blev sjuka men jag är väldigt glad att ni lyckades vara friska på bröllopet iaf!!!
Sara Isarve

2013-03-23 @ 21:00:04
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild