B&W wedding

 
 
 
 
 
 
 
Tog några dagar ledigt från jobbet så nu blir det lite hemmamys, förhoppningsvis hinner jag med en hel del av bilderna från vigseln och magfotograferingen också :0)
Idag har jag sorterat och lagt ner bebiskläderna i den fina byrån som David och Sukke monterat ihop och imorgon ska vi passa på att handla det mesta andra som kan tänkas behövas...
 
Skönt att vara hemma hos min kära man igen och bli lite ompysslad. Massage och högläsning ur Vi föräldrars stora bok om barn :0) Inte illa alls ;0)
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Ledigt är vad du behöver gumman, gjorde du rätt i!
Mysigt med högläsning;)

Svar: Ja oerhört mysigt :0) tror han övar inför lillen ;0)
Sara Isarve

2013-03-25 @ 22:26:48
Postat av: Cicci

Underbart! Du behövde lite ompyssling❤

Svar: ojaaa precis vad jag behövde nu... och kanske ett bra tag framöver ;0)
Sara Isarve

2013-03-26 @ 13:37:16
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Mormor

Helt underbara kort,Anna är superducktig, va skönt att du får vara ledig. Kramar mormor o morfar.

Svar: Ja mycket duktig! Att ha en fotograf i familjen är typ lika bra som att ha en bilmekaniker :0) synd att man inte har en av varje... heheRiktigt skönt med lite ledigt nu. Hinner jag babypyssla lite så vi är redo om det råkar bli tidigare än planerat. Kram
Sara Isarve

2013-03-26 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild