påtisdagpåtorsdagpåtisdagpåtorsdag

I tisdags efter läkarkontrollen drag vi (alla utom David) till Linköping för ett par mysiga dagar med Ellinor och Andreas. På kvällen besökte vi Norrköping där Andreas spelar med sitt band och de ville ha lite bilder tagna så Ellinor fick passa på att mysa med lilltösa. Har laddat över bilderna och börjat fixa men lite mycket inbokat just nu så det tar nog lite tid... Tror att detsamma bli något vettigt till slut. Efter letade vi uteställe att äta på men det var visst alldeles för sent så vi hamnade på donken där jag drällde ner lillans vita byxor med hamburgedressing och David ringde och upplyste mig om att jag tagit fel laddare med mig... Resulterade i att ingen av oss kunde ladda förrän jag kom hem igen för att ingen i närheten har likadan telefon :0/

Onsdagen blev tjejdag på stan och kvällen bjöd på underbart god grillning.

Torsdagen blev det sova ut sen mysfrukost innan vi packade ihop vårat kaos och drog söderut igen... Hem till David och vidare till Almir på Oknö där det blev grillat, jordgubbar och hundbad i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild