Mammahäng

Det allra bästa är visst mammas mage... Där har tigerbebis hängt hela dagen. Senaste veckan eller två har var och varannan vagnpromenad resulterat i att jag fått bära bebis så idag var jag lite smartare och tog selen för att undvika "bära bebis - dra vagn - hålla hundar"scenariot. Betydligt smidigare må jag säga!

En annan sak lilltiger börjat med är att typ tugga på tungan, jättesöt! "Pratar" lite mer nu också :0)

Imorgon blir det invägning, väldigt spännande nu efter tre veckor!


Kommentarer
Postat av: gmormor

sötpötis..

2013-06-25 @ 20:29:41
Postat av: Cicci

Det känns högst troligt att hon är släkt med mina barn :)
Spännande med invägningen, tippar på 5.200 ungefär?!

Svar: Jag har gissat på 5500g och David på 5400g... baserat på tidigare invägningar samt dubbelhakan :P hehe kanske får proppa henne extra full med mjölk så jag vinner den här gången också...
Sara Isarve

2013-06-25 @ 22:13:01
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild