Håll tummarna nu!

Nytt försök till avtryck efter lite snabbkurs på internet, det hela antog snabbt en fast form åtminstone så jag vågar väl säga att det gick bättre än igår ... men jag är inte helt säker på att det är mer än mindre dåligt än första försöket. Tur att det är billigt med både gips och att göra trolldeg! Nu slipper jag iaf ha dåligt samvete för att jag kastar pengar i sopen. Håll tummarna med mig att det blir fina små tassar!

Tänkte dra och dansa i Kalmar men känner mig lite hängig så David får frikort istället och här hemma blir det lugna stugan.

Igår fick vi äntligen hem det efterlängtade pingubabygymmet som gammel mormor och morfar gett lilltiger i välkomstpresent. Jättefint! Hon trivs redan i det!

Idag var vi på Bennys skolavslutning, fast bara på fikadelen och sen åkte vi till lilla krogen på lunchbuffé :0)




Kommentarer
Postat av: Cicci

Guud vilket Urtjusigt gym! Hälsa Benny, Lucas håller på att längta ihjäl sig:)

Svar: Haha så söt han är :0)
Sara Isarve

2013-06-14 @ 20:27:38
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Carro

Jätte fint baby gym😊till midsommar får lill gumman sin lilla välkommspresent av oss😊lr nej när Lotta kommer, kom på att dem åker tidigare❤❤

Svar: Spännande och se vad du har hittat till henne :0) imorgon får vi se ❤
Sara Isarve

2013-06-14 @ 21:23:50
Postat av: Gmormor

Nu har vårat internet vaknat,massor av kramar till er o Davids fina fam en liten extra till lilla Wilma.

Svar: Vad härligt! Har saknat dina kommentarer ;0) Kram på er ❤
Sara Isarve

2013-06-14 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild