Torsdagen

Sjukt seg morgon var det igår men efter ett par timmar kände jag mig som människa igen. Solen gassade och den rastlösa själen längtade till Kalmar... Ett par piller mot förkylningen och massor med vatten sen blev det dans för mig och lilltös :0) Nu i sommar är det bryggan i Kalmars gästhamn som gäller de torsdagar som vädret tillåter, helt underbart! Och Wilma stortrivs dessutom... Får gunga runt i lite olika dansfamnar och det är nästan så jag inte får tillbaka henne. Blöjpaus på donken, tuttpaus borde jag visst också ha tagit där... Fick bli utanför närmsta mack istället, och igen på en parkeringsficka... Trött och hungrig bebis är ju inget man diskuterar med ;0)

Sömn i natt: 01:00-9:30 med snabb blöjpaus och en skvätt mat. Tack, det var skönt!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh nej, bebisar överhuvudtaget är det ingen idé att ge sig in i diskussion med, man förlorar tveklöst oavsett om man själv tror man vunnit!!!

Skulle tippa på att trots hon ser ut som sin far så har nog Wilma lite för mycket mamma(och moster)blod i generna för att ens överväga att låta dig vinna, nånsin! So get use too att tillhöra loserteamet!

Svar: antagligen :P
Sara Isarve

2013-07-20 @ 00:24:18
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild