Skånelandet

Har mest tagit det lugnt sen fredagens bravader, fast igår var jag flitiga Lisa och fick massa saker gjorda i hemmet. Det bästa var nog att jag fixade till hatthyllan som jag irriterat mig på flertalet ggr för mycket.

Nu är vi på väg till Malmö för att Davids släkt ska få träffa Wilma innan hon blir stor. Det går ju galet fort så man vet aldrig, poff en dag så är hon stor... Kan komma när som helst!

Fick sova jättemycket i natt men istället var det mardrömmar som spökade... Föredrar faktiskt att vakna upp till söta barnskrik framför det här! Känner mig skitseg och en smula förkyld fortfarande men det går för hoppningsvis över när jag kliver ur bilen och får sträcka lite på mig.


Kommentarer
Postat av: gmormor

Jag blir så glad när jag ser söta Wilma. Trevlig resa till er. Kramar mormor o morfar

Svar:
Sara Isarve

2013-07-02 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild