Pusseli-pusselA

Ja lite mera Ida och Johan blev det, gick lite på stan och sen tog vi en fika. Minigolfen skippade vi då det blåste så vansinnigt mycket. Äntligen lyckades jag knäppa en bild på Ida och Wilma tillsammans och om ett par veckor är det dags för babymagefotografering av hennes fina bula :0) det ser jag fram emot!

Jag och Wilma begav oss till Kalmar och Fredrik med mor Lena, alltid lika trevligt... Massa fika och prat och presenter till Wilma, en underbar Nalle (ja jag älskar nallar :0)) och en fin body till en lite större Wilma. Väldigt bra att det dimper in lite större storlekar också! Vi smet iväg en sväng till Tina och för ovanlighetens skull bjöds det på fika!?! Haha jag är snart fika!!!

Tillbaka till Lena och Fredrik och då var det fullt hus med två vuxna till och en charmig liten pojk som tyckte att den där tigertanten är nog allt lite småläskig. Efter ett tag när övriga besökare gett sig av hämtade Fredrik pizza på favoritgaket, pizza palatset, och vi bubblade ännu mer.

Kom hem vid elvatiden och efter lite matning, kink, gråt, vaggvisor och vankande fick jag cirka gurka åtta timmar sammanhängande sömn. Lite förkylningshängig idag och orolig för Wilmas mage men den skötte hon på sen eftermiddag så nu känns det ok iaf. Var iväg och köpte en massa tyger och fina sidenband och sen blev det pyssel här hemma... Tjusig balettkjol blev det till lilltiger. Gjorde den ganska stor så hon kan ha den länge :0) växer hon mycket på bredden fyller vi vara på med tyll, en riktigt bra idé jag fick där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild