Nöden kräver ingen lag

En god natts sömn blev det, typ 22-05 om jag inte minns fel. Trött och seg ändå, har haft ont i halsen ett par dagar och misstänker att förkylningen är på gång igen. Det blev en sväng runt kilen idag också. Idag tänkte jag att jag skulle vara lite smartare än igår och skippa te till frukosten men tji fick jag. Blev så satans kissnödig att jag blev tvungen att smita in i skogen en snabbis... Undrar vad kvinnan som cyklade förbi tänkte när det stod en barnvagn och två hundar på cykelvägen?!? Jag fick säkert en jävla fästing i röven också!

Tog en liten omväg förbi Maxi också och bebis höll sig snäll tills vi kom hem iaf, sen blev det kinkigare. Tog en andra frukost med mackor samt te från hemskördad lavendel och mynta. Förresten, som första frukost körde jag fil med knäckebröd (minirut som jag bröt i småbitar), linfrön, mandel och kokosflarn... Kan jag varmt rekommendera om man som jag är trött på allt jäkla socker i flingor och müsli men ändå vill ha gott till filen.

Nu efter mycket om och men sover lillfis men jag är för seg för att få något gjort idag tror jag, vila lite kanske? Vi får se...


Kommentarer
Postat av: gmormor

Vilken liten söt rumpa. Kramar

2013-07-17 @ 14:06:57
Postat av: Cicci

Det kan vara den gulligaste tigerrumpa jag nånsin sett:)
Be David kolla efter fästningar sedan (hihi)

2013-07-18 @ 00:18:39
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild