Lördag

En alldeles alldeles vanlig lördag. Varmt som bara attan ute och älsklingen är på jobbet. Morgon(fm)rundan resulterade i en minishoppingrunda på stan, fyndade ett par svalkiga plagg till lilltös, snackade med världens bästa och trevligaste korvgubbe som vi inte sett på länge, bytte även några ord med Madde och Elin som var ute med dogsen på stan men Wilma hade redan innan blivit otålig inne på affären antagligen för att jag stått stilla för länge och letat kläder men kanske också för att det blev jäkligt varmt i bärselen... Halvstressade hemåt men hoppade in på leksaksaffären och köpte vattenfärger för idag tänkte jag på till tassavtryck från lilltiger. Mata, läsa saga, mata igen och snart hoppas jag på sovstund för lilltiger... Ska försöka röja upp lite här hemma så snart tillfälle ges sen får jag nog tvinga med någon på en glass i solen :0)

Igår var jag(alla utom David) nere i Mönsterås och bunkrade upp med hundmat och sånt. Snälla som de alltid är där nere hjälpte de till att bära ut till bilen... 1 stor säck, 1 liten säck, en kartong och 1 liten påse sen en bebis på det, hundarna hade jag iaf strategiskt lämnat kvar i bilen (lung!...med öppna dörrar precis utanför veterinären)

I natt var det knöligt mellan två och fem, inte alls det jobbiga skrikandet utan vi var mest bara lite oense om att vara vaken eller inte vaken... Mina ögon ville iaf helst inte! Kompenserade natten med att sova till niotiden iaf :0)


Kommentarer
Postat av: gmormor

Vad fina klänningar Wilma har fått, gör inte så mycket om hon är vaken på natten,när hon inte har ont någonstans eller??? puss o kramar.

2013-07-06 @ 16:24:35
Postat av: Sara

Nej hon vill mest bara inte låta mamman sova ;0) och nu har jag ju inget jobb att orka upp till då det gör inte så mycket. Fast det är skönast när man får sova en hel natt eller bara nån kort matning på natten... Det sticker jag inte under stolen med...

Det är bara en klänning (tror jag) fast idag använde vi en av tröjorna med bara volangtrosor till i sommarhettan, jättegullig blev hon :D så det blev som en klänning ändå...

2013-07-06 @ 23:53:09
URL: http://isarvesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild