Liv

Äntligen lever balkongen på nytt, massor av kryddor att skörda färskt till maten och vilken glädje som rusar genom själen när man kommer ut på balkongen eller bara går genom vardagsrummet... LIV! Underbart liv!

Mamma följde med hem till Oskarshamn så helgen blev extra mysig. Igår åkte vi till Öland för att besöka Lammet & Grisen. Där kan vi snacka buffé... Ni som inte varit där kan ju föreställa er en riktigt fin middag fast i bufféform. Gött värre!

David har lurat in mig på tre nya serier i helgen också, inte bra i det härliga väder som råder. Imorse invigde iaf jag och mamma balkongen på nytt med en mysig frukost innan hon for hem med bussen. Idag blir det lite röj och fix eftersom det alltid blir lite rörigt när jag kommer hem och har både nytt och gammalt med mig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Blir så glad när jag läser att du mår så förbaskat bra , och njuter av livet precis som jag😊jätte mysigt på balkongen👍👍Puss

Svar: Tack :0) Ja jag försöker njuta så mycket som möjligt, göra sånt som jag mår bra av... man gör så gott man kan ;0) hihi
Sara Isarve

2013-07-14 @ 17:33:09
Postat av: Gmormor

Vad mysigt ni har det på balkongen. Kramar

Svar: Tack :0)
Sara Isarve

2013-07-14 @ 19:35:19
Postat av: Cicci

Åh vad skönt att ha mormor med hem:) men nu får du hålla dig i din stad, nu e det min tur!!

Svar: äh du har ju en farfar också, du klarar dig ;0)
Sara Isarve

2013-07-14 @ 22:23:12
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild