Klart slut

Den mysiga vistelsen i hemmenas hem lider mot sitt slut. Igår låg jag däckad i sockerkoma/utmattning hela fm, sen var jag förstås på't igen... Lunch och fika hemma hos mormor och morfar, även Carro kom över men höll sig ifrån kaloribomberna och nöjde sig med att Wilmamysa en stund.

Lillskruttsyster Anna skulle till storstaden så jag skjutsade in henne till bussen i Nyköping och åkte vidare till storskruttsyster istället. Skogspromenad med henne och grisar, bebis i sele och Elin i vagn. Abbe tog en extra sväng och anslöt sig till gruppen efter ett bad i något dike någonstans. Efter promenaden plockade Cicci ihop en hel drös med kläder till lilltiger. Det är så sjukt smidigt att ha en syster med tre barn, speciellt när den är så snäll som min är :0) Gick även på skattjakt på tomten och fick med mig något som jag ska hem och putsa lite på, stort tack för allt ❤

Ett allt för kort besök hos Ida efter det, vi som alltid har så mycket att prata om. Jag fick iallafall gosa lite med hennes fina bebismage som jag om några veckor ska fota :0) och Ida fick sig lite Wilmamys vilket resulterade i ett par tårar... Ida kunde inte hålla dem tillbaka när Wilma berättade för henne om Gud vet vad :0)

Hem till mamma för kvällens happening, Sommar med Ernst och varma mackor med mamma, mycket bättre än så blir det inte! Ja det skulle förstås vara ett hus där man kan nyttja alla fina idéer som ploppar upp när man tittar på Ernst skaparglädje.

Idag är vi visst uppe lite väl tidigt så det kan bli att sova en stund snart igen, ev träffa Jessika och sen mormor och morfar igen... Vi får se vad dagen bjuder på. Tigermormor ska iaf åka med till Oskarshamn så vi väntar in henne från jobbet i em. Det blir en fin helg det här!


Carro & Wilma


Kommentarer
Postat av: Carro

Underbart att ha dig hemma❤önskar att ni bodde här.. Puss Puss

Svar: ❤Önskar ni bodde i Oskarshamn ;0)❤
Sara Isarve

2013-07-12 @ 10:10:21
Postat av: Gmormor

Det var skönt att få umgås en stund med våra underbara barnbarn o lilla Wilma <3

Svar: ❤❤❤
Sara Isarve

2013-07-12 @ 20:06:52
Postat av: Cicci

Haha! Snäll? Som prackar på dig massa grejer du inte vill ha:)
Det är underbart att ha er här och även jag säger som dom andra, flytta hit!!!!

Svar: Näpp! :0) och ja SNÄLL!
Sara Isarve

2013-07-13 @ 18:34:54
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild