Igår: Lördag

Kylskåpet lapade (och gör fortfarande) tomt så det fick bli scones till frukost. För min del är det ju tyvärr ingen favorit men jag har lärt mig att äta det. Ett väldigt viktigt tillbehör är ju ost och gärna stark sådan... Vilket vi såklart inte hade hemma. Proppade degen full med aprikos och nötter istället och visst det funkar, saknar dock osten!

David tog med sig familjen på morgonrunda och jag passade på att duscha och städa. Sen for jag (alla utom David) till Kristdala för att hänga med Holmebrantarna vilket var väldigt trevligt. En lugn härlig dag med massa mat, prat, allmänt häng, glasspromenad och studsmattehoppande... Och där har vi höjdpunkten ;0) löjligt kul att studsa runt som en bumbibjörn! Det får inte dröja så här länge tills nästa gång!

 


Kommentarer
Postat av: gmormor

Sötis. Kramar

2013-07-28 @ 18:20:36
Postat av: Cicci

Spännande hur definitionen "jag" kan ändras så drastiskt med två hundar och en bääääbis:)

Bra att du mjukstartar lite med bara två barn till så det inte blir en fullständig chock när DU hälsar på i familjen kaos:)

2013-07-29 @ 08:59:02
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild