Harmoni

Nu är det andra gången för dagen som lilltiger söver sig själv, ingen tutte, ingen napp och inget gungande... Bara ligga rakt upp och ner på ryggen och fippla lite med händerna tills John Blund tar över... Jag är mycket imponerad! Och tacksam ;0)

Dessutom går det så mycket bättre med vagnen igen och det går även att bli gungad till sömns i vaggan.

Idag har Summe äntligen kommit förbi på glassfika och struntprat. Även Fredrik och mor Lena kom in på en kopp fika och en promenad innan de körde vidare mot Stockholm. David for till jobbet och plötsligt blev det alldeles tomt... "bara" jag, Wilma, Izac och Abbe... Nya definitionen på att vara själv :P så min själ blev lite rastlös och vi knallade in på stan, köpte en ny solhatt i bättre storlek och tog en chailatte på underbara coffehouse där personalen alltid är så grymt trevlig :0) Jag och Wilma skumpade lite till musiken och snackade lite strunt medan jag njöt av min sweet-chailatte och hundarna fick en stor bunke vatten.

Nu hade jag tänkt avnjuta gårdagens Sommar med Ernst men insåg att det visst inte var igår :0( j-a fotboll )0:
Får hitta på något annat eller passa på att vila nu med bebis? ...antagligen inte...

I alla fall... Igår var vi på BVC och mätte 59 cm, nästan 6300g och fick en spruta i varje ben. Ont och ännu ondare. Lugnade sig efter lite amning och jag sprang på en väldigt trevlig, nybliven mamma som jag tror jag råkade prata öronen av :0) eller ja hon såg glad ut ändå så jättefarligt var det nog inte. Sen efter lite shopping på stan... igen, för jag var där innan också, och en landning hemma bar det av till Kalmar för dans på bryggan igen. Väldigt pepplig när vi kom dit men sen skumpade hon nöjt runt i diverse famnar som slogs om att få hålla. Själv får jag bara hålla om hon är hungrig så jag hinner med en hel del dans :0) Subway med Tina innan hemfärd, matning och nattning. Bra sömn i natt förutom att jag fick gå upp och stänga till för åskan dundrade på så dant.


Kommentarer
Postat av: Gmormor

Du är otrolig o hålla i gång i värmen, jag orkar inte ett dugg 36gr på altan men man ska inte klaga snart är höststormarna här men det är då.Kramar från oss i norr.

Svar: Ja både varmt och kvavt idag men det underlättar att hon accepterar vagnen igen. Selen är grymt bra men i den här värmen passar vagnen bättre. Nej klaga ska man väl inte göra men jag föredrar lagom varmt ;0) heheKram
Sara Isarve

2013-07-26 @ 19:52:39
Postat av: Cicci

Skönt att bebis gillar vagnen igen:)

Svar: ja verkligen!
Sara Isarve

2013-07-27 @ 08:45:26
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild