Lilltiger


Första nattpasset på väldigt länge, sömnen kanske något bristfällig men hyfsat bra ändå. Förut var det mina bästa pass... Får se hur det blir nu, första borde funka bra iaf ;0)

Fullt upp är det iaf med jobb, familj och hem! Härligt! Dock har jag fått prioritera bort dansen för tillfället men hoppas på att kunna gå på nästa fest iaf (dagen innan lägenhetsvisningen) På tal om visningen så försöker jag att inte tänka så mycket på den för då är risken stor att sömnbristen når sitt maximala värde! Tur att vi la två öppna visningar tror jag så kan funderingarna vänta tills det blir skarpt läge...

God natt på er som får sova ❤
Snart ska jag iväg och se till så ni har el till era adventsstakar ;0)




Kommentarer
Postat av: gmormor

Så goa o fina små tassar, hon är för underbar denna lilla tjej.Kramar tiller alla tre.

Svar:
Sara Isarve

2013-12-02 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild